Aktivnost :: Miha Novak

Triglav (Kratka Nemška smer)

Datumponedeljek, 12. september 2016
Konectorek, 13. september 2016
VrstaPlezalni vzpon
Čas13 ur
OpisV ponedeljek smo se Tomaž, Aleš, Zala in jaz odpravili v steno. Na praznovanju za Alešev abraham mi je izrazil željo, da bi po lanskem vzponu čez Slovensko smer v Triglavki steni, se rad preizkusil še v Nemški smeri. Seveda jaz, sem bil koj za in mu včeraj željo uresničil. Ob petih sva s Tomažem štartala iz Jesenic proti Mojstrani in tam pobrala Aleša in Zalo. Ob 7h smo bili na vstopu v smer. Na vrhu ob pol treh popoldne. Raztežaj pod Nemškim turncem nas je ujela pol urna ploha. Nadaljevali smo proti Zimmer – Jahnovem izstopu. Raztežaja pod gredino, ki vodi proti Zimmer – Jahnu smo se zaradi mokrote skale zopet navezali in nato zadnijih 40m izstopne stene splezali do vrha smeri, kjer se Zimmer – Jahn združi s Frelihovim izstopom iz Slovenske smeri. Nato smo se odpravili do roba, kjer smo uživali na soncu s pogledom na okoliške vrhove. Vreme se je v uri in pol spremenilo v prekrasno sončno popoldne. Sestopili smo po poti čez Prag in turo zaključili ob 19h v Aljaževem domu v Vratih. Imeli smo se super od popolne šajbe zjutraj, do nenadnega vremenskega preobrata ob 13 th, do zopet prekrasnega vremena v sestopu. Hvala tudi Tomažu, Alešu zopet po enem letu druženja v steni in Zali, za njo je bila to sploh prva plezalna tura, ki jo je z odliko opravila kjub nenadnem poslabšanju vremena, za prekrasno izkoriščen dan v res imenitni družbi.