Okraski, foto: Igor Zalokar

Prikazano: 1 - 20 od 410 zapisov
Stran  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   >   >>
26. 2. 2024, Zimska vaja 2024 koča na Golici
  V nedeljo 25.2.2024 smo naredili tako kot vsako leto društveno vajo v zimskih razmerah v gorah. Letos smo se odpravili do koče na Golici, saj je letošnjo zimo preko vikendov in ob ugodnih vremenskih razmerah koča odprta, zato je tudi toliko večja možnost našega posredovanja v tem koncu Karavank
16. 2. 2024, Varno v gorski svet - predstavitev za učence Osnovne šole Koroška Bela
  V petek, 16.2.2024 sta inštruktor gorskega reševanja Darko Bernik in avtorica knjižice “Mlade planince v gorah ujame nevihta” Stanka Klakočer več kot 150-im učencem od petega do devetega razreda osnovne šole Koroška Bela predstavila temo “Varno v gorski svet”, ki je neposredno povezana z vsebino nagradnega natečaja za izdelavo plakata z istoimenskim naslovom ob 100-letnici Društva Gorska reševalna služba Jesenice.
30. 1. 2024, Nagradni natečaj za izdelavo plakata z naslovom »VARNO V GORSKI SVET«.
  Društvo GRS Jesenice ob svoji 100 letnici razpisuje nagradni natečaj za izdelavo plakata z naslovom »VARNO V GORSKI SVET«. Namen natečaja je, da se otroke in mladino spodbudi k razmišljanju, kako se podati na pot v gore in kaj vse je potrebno pred tem vedeti in poznati, da se bomo tja odpravili na način, da bo tveganje za gorsko nesrečo kar najmanjše. S poznavanjem značilnosti subjektivnih in objektivnih dejavnikov, ki vplivajo na našo varnost v gorah, lahko močno zmanjšamo tveganje za nastanek gorske nesreče.
13. 12. 2023, Obisk božičkov v Splošni bolnišnici Jesenice
  Leto je naokoli in spet smo se odpravili kot božički na obisk k bolnim otrokom.
11. 12. 2023, Vtisi iz pogovora v knjižnici Jesenice
  Veterana jeseniških gorskih reševalcev o reševanju nekoč. #grzs #gorskireševalci #grsjesenice #grsjesenice_100let
10. 12. 2023, Reševanje v Karavankah
  V nedeljo, 10.12.2023, ob 11.01 sta po prvih podatkih na pobočju Hruške planine, občina Jesenice, obtičala obnemogla planinca. Gorski reševalci GRS Jesenice, Kranj, Radovljica in Mojstrana smo ju po dolgotrajnem iskanju na klasičen način, s pomočjo drona in helikopterja Slovenske vojske, na koncu locirali na pobočju Javorji v občini Kranjska Gora. Na kraju smo ju oskrbeli, z vitlom dvignili v helikopter in prepeljali v Splošno bolnišnico Jesenice.
8. 12. 2023, Večerni dobrodelni curling
  V petek, 8.12. 2023 smo se udeležili turnirja »večerni dobrodelni curling« v Športni hali Podmežakla v organizaciji Curling kluba Jesenice in Zveze društev prijateljev mladine Jesenice, z namenom zbiranja sredstev za otroke iz socialno ogroženih družin za letovanje v Pinei pri Novigradu. Kot pravijo organizatorji »Naj vrže kamen tisti, ki želi pomagati.«, zato smo jih vrgli kar nekaj.
8. 12. 2023, Pogled v zgodovino jeseniških gorskih reševalcev
  V okviru festivala Brati gore vas v ponedeljek 11.12. 2023 ob 19:30 vabimo v Občinsko knjižnico Jesenice, na pogovor z najstarejšima članoma Društva gorska reševalna služba Jesenice.
11. 11. 2023, Vaja reševanja iz zaustavljene sedežnice
  Leto je naokoli, jesen se počasi poslavlja in počasi začenja dišati po snegu. Smučišča in žičnice se pripravljajo na prihajajočo zimsko sezono, zato so v teku vse mogoče vrste pregledov, kontrol, inšpekcij in tudi reševalnih vaj, v primeru, da bi se žičniška naprava polna smučarjev med obratovanjem zaustavila. Ta situacija vsekakor ni zaželjena, če pa bi do nje prišlo, moramo biti gorski reševalci usposobljeni in pripravljeni na reševanje oseb ujetih na žičnici.
23. 9. 2023, Napad živali na ljudi
  Sobota 23.9.2023 je bila za jeseniške gorske reševalce delovno obarvana. Na dnevu odprtih vrat v vojašnici Boštjana Kekca na Bohinjski Beli sva dva člana predstavljala naše delo in opremo, naši inštruktorji v komisiji za reševalno tehniko so sodelovali na pripravljalnem seminarju za izpite iz letne reševalne tehnike v Ajdovščini, dan prej smo eno terensko vozilo odpeljali na servis, zunaj je vztrajno deževalo in rosilo. Sredi dogajanja v vojašnici se je nenadoma oglasil zvok sirene. S kolegom sva najprej pomislila, da je to kakšno presenečenje na dnevu odprtih vrat, ko sva ugotovila, da je poziv za reševalno akcijo z obvestilom o poškodbi glave na Jeseniški planini. Časa za razmislek ni bilo, opremo v avto, ter z lučmi in sireno nazaj na postajo ter naprej na mesto nesreče. Gorski reševalci GRS Jesenice in gasilci GARS Jesenice smo poškodovancu na kraju nudili prvo pomoč, ga v sodelovanju z dežurno ekipo GRZS oskrbeli in pripravili za transport ter ga s helikopterjem LPE prepeljali v UKC Ljubljana.
16. 9. 2023, Brez Dolomitov pač ne gre...
  September je v Dolomitih zakon.
10. 9. 2023, Utrinki iz dežurstva in preventivnega dela na tekmovanju Julian Alps Trail Run 2023
  Leto je naokoli in ponovno je bila organizirana gorsko-tekaška prireditev Julian Alp Trail Run 2023, na kateri so se merijli tekači na 10, 15, 25, 60, 100 in 170 km dolgih progah.
28. 8. 2023, Predstavitev v Splošni bolnišnici Jesenice
  Predstavitev knjižice "Mlade planince v gorah ujame nevihta" v Splošni bolnišnici Jesenice.
20. 8. 2023, Pomoč onemogli osebi
  V nedeljo, 20.8.2023 smo pomagali onemoglemu planincu v bližini Valvazorjevega doma. Starejši moški, je za krajši čas izgubil zavest in ob padcu utrpel lažje odrgnine. Gorski reševalci smo ga na kraju pregledali in oskrbeli, pospremili do našega terenskega vozila in prepeljali v Splošno bolnišnico Jesenice na nadalnjo obravnavo.
16. 8. 2023, Reševalna vaja v ferati soteske Dobršnik
  Po krajšem premoru po vseh vremenskih ujmah v zadnjem času, vetrolomu, močnem deževju, poplavah, evakuaciji prebivalcev zaradi plazu, smo se jeseniški gorski reševalci v sredo, 16.8.2023, ponovno odpravili v sotesko Dobršnik, kjer smo nadaljevali z začrtanim programom, kako posredovati ob morebitni nesreči v ferati. Začetek vaje nam je popestrila kratka ploha, ki je malo ohladila ozračje, tako da smo lažje delali. Postavili smo linijo za transport ponesrečenca z žičnico, ter ob njej odstranili moteče veje. Vaja je potekala tekoče, brez zapletov. “Ponesrečenca” smo uspešno spustili iz vrha drugega slapu do vstopa v ferato. Vsem udeležencem takih ali drugačnih aktivnostih v hribi in gora želimo, da naj se lotijo svojih clijev premišljeno, z ustreznim znanjem, izkušnjami in opremo, v primerni družbi in da ne bi nikoli potrebovali naše pomoči. Srečno!!
5. 8. 2023, Pomoč pri evakuaciji prebivalcev Koroške Bele zaradi nevarnosti zemeljskega plazu.
  Pomoč pri evakuaciji prebivalcev Koroške Bele zaradi nevarnosti zemeljskega plazu. Jeseniški gorski reševalci sodelujemo in pomagamo pri različnih nalogah pri naravnih nesrečah. Ko se kaj zgodi v domačem kraju, je to še posebej težko. Ni nam vseeno za naše bližnje, sosede, znance, prijatelje in tudi za nepoznane ljudi, vsem z veseljem priskočimo na pomoč.
30. 7. 2023, Poškodovana roka pri Koči na Golici
  V nedeljo, 30.7.2023 se je dan že počasi umirjal, nebo je bilo rahlo oblačno. Vremenoslovci so napovedovali, da lahko pričakujemo dež, ki se pomika od zahoda. Prve kaplje so začele padati, a se je vse skupaj kmalu umirlo. No, pa le ne bo hudega, smo pomislili, a je bilo to le zatišje pred viharjem. V desetih minutah je završalo v zraku in začelo močno deževati. Voda je bilo kar naenkrat vsepovsod preveč. Da bi bila zmeda popolna, je sredi neurja je začel piskati še pozivnik s sporočilom o zlomljeni roki pri Koči na Golici. Vsaka taka stvar nam v hipu požene kri po žilah in dobrih deset minut kasneje smo se že vozili do izhodišča na Suho sedlo in potem peš naprej do Koče na Golici. Poškodovano osebo smo oskrbeli, v našem spremstvu je sestopila nazaj do terenskih vozil in jo odpeljali v Splošno bolnišnico Jesenice. Medtem se je tudi “vreme naredu”in smo lahko uživali v čudovitem sončnem zahodu.
26. 7. 2023, Reševanje zaplezane osebe
  V sredo, 26.7.2023 ob 19:43, so zopet zapiskali pozivniki in klicali na pomoč. Tokrat se turist planinec pri sestopu z Vajneža proti Potoški planini zaplezal v strmem terenu s skalami in ruševjem. Ker ni mogel ne naprej, ne nazaj, se je odločil za klic na 112.
25. 7. 2023, Vdor meteorne vode v delavnico
  Vreme nam to poletje res ne prizanaša.
22. 7. 2023, Delovna akcija po neurju v Radovni
  Močno neurje z vetrom, ki je v sredo, 19.7.2023 pustošilo po Radovni, je za sabo pustilo pravo razdejanje. Polomljena in izruvana drevesa, poškodovane strehe hiš in uničeni gozdovi. Odstranjevanje dreves, čiščenje vejevja in popravljanje poškodovanih zgradb je v polnem teku. V soboto, 22.7.2023 smo se odzvali tudi člani GRS Jesenice in v Zgornji Radovni pri starosti gorskega reševanje, 90-letnemu Bertiju Krapežu popravili poškodovano streho na graži in vrtni uti, ter odstranili veje okoli doma.