Okraski, foto: Igor Zalokar
NOVICE

Objavil/a: Miha Novak, sreda, 26. avgust 2020, ogledov: 1423

Po hribih med dopustom.

Letošnji dopust sem večino časa preživel v hribih. Po 30 letih brez morja, bilo je fajn
V soboto sem začel z letošnjim letnim dopustov in se udeležil preventivne akcije Varno v gore. Več o tem je napisal Robert.
V nedeljo pa sva se z Aleksandro ob 1h zjutraj odpravila iz Jesenic proti Kalsu. Cilj je bil dolgoletna moja želja Grossglockner, ki sva ga tisti dan osvojila v čudovitem vremenu brez oblačka v dopoldanskem času. Sestopila sva mimo Erzherzog - Johan hutte po ledeniku Kednitzkess v dolino Kodnitztall. Po smeri vzpona le, da sva sekala ovinek proti koči Studl. Krasno izkoriščen dan.
V torek sva se z mojo lepšo polovico odpravila koristit bone v Logarsko dolino. Tudi tam sem bil prvič v življenju. Dolina je čudovita. Prvi dan sva se od koče v Logarskem kotu odpravila mimo slapa Rinka na Okrešelj.
Drugi dan pa sva se z avtom peljala po panoramski cesti mimo čudovitih samotnih kmetij čez Pavličevo sedlo in Jezerski vrh na Jezersko. Iz Jezerskega sva se odpravila po normalni poti do idilične Češke koče.
V četrtek sem dan zopet preživel v hribih. Z Aleksandro sva se podala v Kratko nemško smer v Triglavsko severno steno. V smeri nama je družbo delala naveza iz AO - Črnuče. Smer je lepa, le izstopni raztežaj Zimmer - Jahna se mi je zdel bolj podrt kot predlansko leto.
V petek sva se z Andražom odpravila v Dolomite. Še isti dan sva v Lagazoiju splezala 500m smer Via Ibex. Smer je res prava lepotica, ki se vije v zahodni steni Lagazoija. V soboto sva plezala klasično smer sud kante v steni Sas Distrije. V tej smeri je bila gužva, ker so bile 3 naveze pred nama. Na vrh sva splezala ob 12 uri, imela sva še polovico dneva zato sva šla še eno smer v mali stolp Falzarega. V nedeljo sva v kampu Sass Dlacia pospravila šotor in se z avtom odpravila na Falzarego. Vremenska napoved je za dopoldanski čas obetala lepo vreme, zato sva splezala smer via Dibona v velikem stolpu Falzarega. Sledil je povratek domov. Ponedeljek je bil rezerviran za počitek, ravno prav je prišlo tisti dan slabo vreme.
V torek sem si zaželel na Skuto, ker še na tem hribu nikoli nisem bil. Ob 5h sva se s Tomažem odpravila v Kamniško Bistrico do tovorne žičnice za Kokrško sedlo. Tam sva parkirala vozilo in se peš odpravila čez Žmavčarje na Skuto. Med potjo sva si ogledala bivak pod Skuto naredila kratek odmor, nato pa pot nadaljevala proti vrhu. Vrh je bil zavit v oblak, zato sva se odločila za sestop čez Kokrško sedlo v dolino.

SOCIALNA OMREŽJA
Če ti je vsebina všeč, jo objavi na Twitterju in/ali FaceBook-u.